You are the perfect drug

"messa mig din söta saknade bajsunge<3 "
Haha, en liten charmig befallning eller va ska vi kalla det :)
Var det någon som såg Dating in the dark idag eller, HAHAHA säger jag bara, fy fan vad kul det var, men ändå inte så najs, inget som jag kommer se igen tror jag^^
Sen kollade jag lite gammalt Buffy the vampire slayer, oh lord va najs det var, kollade alltid det förut.
Nu kom precis mami hem efter jobbet, o dom hade åkt båt o så hade hon köpt denna till mig, mega snällt! :)

Nu ska jag nog lägga mig och läsa lite, imorgon blir det Nobel museét, sen slutar jag 10:30!
Efter det blir det nog övningskörning sen gym på kvällen, WIHO!
Jag tror inte ni anar hur glad jag känner mig, men det är fy fan helt jävla underbart!
Dock finns det ett litet litet hål, men det är inget dåligt, för jag vet att det hållet kmr fyllas till det bättre lite senare :)

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

sv: Den är otroligt god!!!! Finns ett ställe i Norrköping som kallas Smultronstället. Där finns det såhär stora jävla glassar, och huuuur många som helst! Om du åker till Norrköping MÅSTE du äta där!

2010-03-10 @ 09:44:11
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0