Livet, döden, eller bara cabaré?

Är det någon serie man ska se på som får en att känna hur viktigt det är att verkligen ta vara på dagen och inte missa några chanser så är det Grey's Anatomy. För det finns fan ingen anledning till att inte ta alla chanser som kommer här i livet. För livet kan fan ta slut vilken sekund som helst.
Därför tycker jag verkligen att om man tillochmed bevisar att idag gick bra, och sen inte tar chansen utan fegar ur, då är det inte okej. Fast egentligen, fega ur? Nej, du fegade inte ur, för det finns inget att vara rädd över, du struntade i det.

Imorgon blir det lite skola, troligtvis, om jag inte mår sämre imorgon. Sen på kvällen har min brorsa cabaré i hans skola så då ska jag och mami dit på kvällen och titta, hoppas det blir liite roligt iaf. Dock finns de ju ingen cabaré som slår våran vi hade i nian.
Godnatt.

update: inlägget. OMG, love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0