Seven days

Vi blev tipsade om en hemsida vid namn matteboken.se, där det skulle finnas videor där en person visade talen och förklarade, dock kollade inte jag in den förens idag. Fail, för den var grymt bra för min del!! Så nu känns det liite säkrare inför nationella imorgon, men jag ska fortsätta kolla igenom mera.
Sen har jag fått Voddler, så innan jag ska sova blir det kanske lite film, + chokladtårta som mami hade med sig hem från jobbet?! Fanns bland annat filmen I Am David, och den boken läste vi ju i engelska A, så kanske ska ta och titta på den.
Förövrigt tycker jag att filmcitatet "seven days" från The Ring passar perfect in just precis idag, men men.


omg min arm, jag vill typ gråta. men fan vad jag är bra.
OOMG 2, mitt hår, fy hevlete vad lååååångt det var. tittar man riktigt länge så ba WTF?! hoppas det är så långt nu, man vänjer ju sig så jag har ingen aning själv, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

SNYGG

2010-05-17 @ 20:43:04
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

Du är så vacker

2010-05-17 @ 22:13:32
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0