Skills

Ibland är internet jävligt bra.
Satt inne på bloglovin, och hade ena armen liite halvt över min dator/sidan av tangentbordet, och så plötsligt blev hela bilden mindre! Prövade massa knappar nere i vänstra hörnet, men inget funkade.
Ett snabbt sök på google och så fann jag svaret. Jag hade råkat komma åt ctrl knappen med min arm, samtidigt som jag scrollade med musen. Så om ni håller in ctrl samtidigt som ni scrollar så blir bilden mindre eller större!
Var även hos kuratorn idag, gick mycket bra!
Nu ska jag skriva lite sen blir det säng och film.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar:

verkligen! läskig kille.

2010-05-28 @ 22:45:51
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0