Ain't nobody

Träffade Louise efter skolan idag! Vi gick till banken för jag skulle fixa mitt nya kort, och öven sätta in min lön. HAHA, roligaste snubben i kassan, som när vi kom först frågar om vi var tillsamms. Jag ba nej, louise sa ja, sen ba va? Han ba; ja alltså jag menar inte om ni är lesbiska ;) Jag ba, hahha, va, asså, nej vi är inte tillsammans.. ^^ Blev typ helt ställd att han ens sa så, fast det var najs! Sen var han rolig och jag fick hjälp iaf!
Var ju öven i behov av en vinterjacka, och när jag fått lönen insatt så gick vi och provade det, så nu har jag en mysig vinterjacka också! :D
Skulle även förbi Buttericks och kolla efter djävulshorn, men jag skämtar inte när jag säger att det var kö in till den butiken, flera meter längs drottninggatan! Nepp, får bli imorgon.

JACKAN!


Kommentarer
Postat av: mikkiela

fett fin jacka! jag är också i behov av en ny :o <3

2010-10-28 @ 20:05:05
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, så himla bäst :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0