And I was like: BABY BABY BABY

Blev inget jobb igår, så jag chillade hemma och målade naglarna, orange lack, sen mitt underbara grafitti över! MUMS! Fick även se Grey's igår, men fan alltså, vad har hänt med folket?! Ber till gud att inte serien börjar dö nu alltså... Sen bestämdes det med Louise att vi nog troligtvis tar en tripp till London ganska så random i början av november förhoppningsvis, najs eller vad?! Hände även en annan lite mysig sak som jag inte tänker skriva här, men ett snäpp gladare och ett snäpp hoppfullare!
Ledig idag, sov ut, kollad Oprah, Justin Beaver var där, verkar faktiskt vara en schysst pojke! ;)
Nu ska jag nog fixa mig, hitta några passande kläder så jag pallar gå runt på Rimbo Marknad med Cecilia, Daniel och Micaela idag! Men det ser regnigt ut just nu... MEN VAD GÖR JAG INTE FÖR BRÄNDA MANDLAR!! GAAAH!


Kommentarer
Postat av: mikkiela

justin beaver <3

2010-10-07 @ 15:47:41
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0