Don't you know that love kills?

Usch, för mycket i mitt huvud. Fram och tillbaka hela tiden. Borde man säga stopp någon gång kanske? Dock vill jag inte det, för jag gillar det här så mycket...
Idag fick jag iaf hem en avi eller vad det heter så jag kan hämta ut mitt pris från bloggtävlingen imorgon! Plus att jag och mami nog ska dra och checka in det där kompis abonnemanget, känner att jag behöver det nu, då jag köpt 4 st 75 kr kompis under mindre än 1 månad för att jag smsar med folk som inte har comviq, PLUS att det där abonnemanget är sjuuuukt mycket billigare!
Nu måste jag sova så jag orkar duscha imorgon bitti och måla naglarna, för det kan jag göra då mina arbetsdagar för denna vecka är slut!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Bikbok! :)

2010-10-21 @ 09:36:54
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag såg nu att jag glömt svara på din kommentar angående mac-foundationen. Jag har precis börjat använda den och jag tycker att den är jättebra. Jag var ute efter en mer täckande foundation som skulle ta över efter den icke-täckande make up stores liquid foundation och jag tycker den är väldigt bra än så länge. kan försöka fixa bild också någon gång så jag kan visa!

2010-10-21 @ 12:33:46
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: mikkiela

kolla csn-kortet.se

där har du student-kompis-abonnemang och det är superbra! (och billigt!)<3

2010-10-21 @ 16:39:02
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0