That's what you get

AAAh, najs kväll igår!
Mötte upp Micaela vid tekniska, vi köpte lite matsäck som var typ GODASTE sen drog vi och mötte Isabelle och Kristoffer, vi drog sen till Nivå 22, sen mötte vi upp Henrik, drog till Dovas, en till snubbe kom, Holger, drack äckligaste ölen ever där! Sen över gatan till Viper, där hälsa jag på Diaz, och Micaelas vänner kom sen också, men sen drog vi vidare till Nype. Hög musik som fan, mkt folk som fan, men de va najs med dom man var med! Dansade även lite med Kissie! Hah! Sen drog Kristoffer och hans kompisar, så jag, Isabelle och Micaela kvar, som stannade till 1, drog sen och mötte Isabelles kompisar, men sen drog jag och micaela vidare tillbaka till Viper och mötte hennes kompisar igen och var med dom och åkte till donken och hem tillsammans sen.
Vid danderyd träffar jag och Micaela helt random Jocke, en från högstadiet, han pratar med oss, sen hoppar vi på bussen och åker hem och sover hos mig! Somnade lite efter 5 :D
Sen idag så kan man ju undra lite vad man gjorde igår, när man ser hur folk egentligen ser ut!

Idag är det Volbeat och jag är taggad som fan, men lite glad att vi har sittplatser så man kan komma ganska precis när det börjar och så jag slipper stå så mycket för mina fötter är döda idag efter skorna igår!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

asnice kväll :D <3

2010-10-09 @ 13:43:15
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0