The right or the wrong way?

fan satan i helvetet vad jag sitter och gråter just nu.
en snubbe som tog livet av sig, live på flashback forum, via sin webcam.
han börjar med att skriva en tråd om att han ska ta livet av sig, men självklart är folk cp i huvudet och skriver massa skit istället för att försöka hjälpa.
ca 1 timme och 20 min senare skriver han: alright lets do it.
det var det sista han skrev.
jag vet inte varför, men jag letade upp bilderna, och sen filmen, och tittade.
jag önskar någon hade varit där och skrivit något vettigt, något som fick honom att stanna.

Kommentarer
Postat av: mikkiela

men gud så hemskt :( internet hug <3

2010-10-12 @ 18:18:46
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0