When I'm down, can you pick me up?

Igår var jag med Cecila och Miccis till berga för att kolla piercingarna, och min var så fin så jag fick byta smycke! Blev en grön sten, snyggt som faaan! Fixar bild imorgon typ^^ Men miccis får inte byta förens om 1-2 mån till då hon har längre läkningstid :/ Sen drog vi och käka och hade det nice price.
Idag var det typ en halv filosofi lektion, sen mössprovning och lite sånt. Vet iaf att jag ska ha en med rosa foder i, alltså jag blev kär på riktigt! Sen storlek var ju cp, o beslutsångest som jag har så kunde jag inte bestämma mig för den som typ satt najs, eller den som satt lite hårdare o garanterat inte skulle åka av, men det blev den som satt najs, 56:an typ!
Nu lyssnar jag Isak Strand och fixar mig, blir att dra till Cim och Ted ikväll, som varje helg typ, vilket är asnajs :D
Sen imorgon så kaaanske jag får träffa Isabelle om hon ska ut, för då henkar jag pååå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0