Hope you're happy now

Fredagen: skolan en timmes lektion, träffa Cim och vi gick så hon piercade sig, åkte till grönan vid tre, var där några timmar, senare kom Linnea och lite av hennes vänner, och vi fortsatte vänta inför Hoffmaestro. Dom var riktigt bra, fullt ös. Vi stod väldigt långt fram vid scenen vid höger sidan, när de spelat en halvtimme och dvs spelat de bästa låtarna pallade inte jag och cim mer så vi skulle åka hem till henne där det var fest.
Vi började försöka ta oss ut genom folkmassan på ca 16 tusen pers, vi fick klämma oss igenom folk ända bort till blåtåget, de tog 20 min. Samtidigt som uppstod problem då det var cpstörda männiksor som började tafsa, o jag fick panik för man satt ju fast bland alla människor o kunde inte röra sig, så jag började bara skrika o slå, cim fatta ingenting men drog ut mig o jag börja storböla. Äckligaste jag varit med om.
Hem till Cim, fest där, dog ännu mer. Bara en jävla cp dag allt som hände förutom att vara med cim.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-12 @ 14:58:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0