If you like it you should put a ring on it!

Efter skolan idag mötte jag upp mami en snabbis vid Odenplan för att få en inbjudan, sedan följde jag med henne in på Indiska, dock lite sur för att jag missade min buss, men ångrar verkligen inte att jag följde med in dit! Hittade två underbara ringar, åh fy helvete, älskar dom! Ringar är fan ett av mina favorit ting i vääärlden! Likaså tex nagellack, o det blir det mer av imorgon :$


dock ville inte älsklingen till vänster vara i fokus, men jag ville ju ha en bild på båda mina bebisar tsm!

Kommentarer
Postat av: sara - fotograf

sv; jag köpte ormringen för ca 3 veckor sedan och då tog jag den sista som hänge framme :o så jag vet inte riktigt!

2010-09-01 @ 21:05:02
URL: http://trettontretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0