I'll make it

Jag räknade, och om jag jobbar de två dagarna jag har, mån-tis, 17-23, med min lön, en månad, så får jag minst 3800, då jag inte räknade med de 20 örena som ligger på varje timlön.
Då känner jag faktiskt, att det nog kanske är värt det?
Isåfall måste jag ju bara bli bättre med sömnen ordentligt alla andra dagar så lite sömn en av dagarna inte gör såå mycket, då jag ju faktiskt har sovmorgon onsdagmorgon. Sen har vi ju mitt vanliga problem med skolan, men det kan jag ju fixa, bara jag vill och försöker.
Så nu kör vi på en positiv attityd till det här, för när lönen kommer i oktober, kommer jag känna hur värt det är det.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack så mycket!:) Det är översatt från engelskans "a moment lasts all of a second but the memory lives on forever"

2010-09-29 @ 19:55:06
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0