Let's get this party startin'

Idag är jag riktigt taggad på livet, och det är ju precis så det ska vara. Och eftersom dagen började så jävla bäst att det inte kunde bli bättre, så måste ju helgen fortsätta på samma sätt, right? :D
Gick dock och la mig vid halv fyra inatt/imorse, pratade massor med Martin och Jesper, men jag kunde ju ändå inte sova så, och var inte ens trött imorse eller i skolan!
Nu ska jag laga mat, sen kolla alla Idol avsnitt jag missat den här veckan, sen blir det väl middag, och sen hem till Cia för Slumber Party 2010! Kommer bli så jävla awesome.
Juste, fick även höra ett nytt ord igår, och det är precis så jag känner mig idag; myslycklig.
all cred till Jesper som kom på det.

ehehe, nu fick jag typ ryck när jag skrev rubriken o börja tänka på black eyed peas, o att de gör musiken till ps2 spelet urbz o fan vad sugen jag blev på att spela det, kmr ihåg att jag var nära på att klara ut de förut ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0