One last thing

Jag är trött. Trött så in i helvete.
Igår var väl en bra kväll, eller jag vet inte. Som Cim sa så verkade jag inte så taggad efter det där smset, och som killen med kompisen jag o Miccis pratade med, så såg man att nått var fel, även om jag låtsades va glad. Så japp.
Idag har jag typ sovit, och ätit. Medans ångesten bara växt, för nu sitter jag här mitt i natten, och har fortfarande inte gjort klart min läxa tills imorgon. Varför inte?! Det är ju ett intressant område jag har valt, och jag är taggad som fan på att skrämam skiten ur folket med min presentation imorgon och få halva klassen att förstå hur fucked upp rökning är! Så nu kör vi; kissar, hämtar mat, skriver färdigt! Sen kan jag sova lite mer, om jag nu kommer somna efter dagena allt sovande..
Men det ska komma upp ett till inlägg innan jag lägger mig ikväll, och då är jag glad, för då kommer jag vara färdig med presentationen.

Kommentarer
Postat av: mikkiela

kvällen blev mycket knas ja :( <3

2010-09-20 @ 16:44:12
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0