YEAH!

PIERCING DONE!
Najs som fan, blev inte den jag först tänkte göra, då det kunde bli massor av problem och grejs, så istället blev det en anchor, fast på samma ställe, kunde gjort flera samtidigt för ett bättre pris, men kändes bäst att bara ta en nu första gången. Gjorde ganska så ont, då man ska till ett spec hudlager, och sen göra hål där och sen massa pet för att få in kanterna av smycket, aja, bild imorgon!
Sen märkte jag precis att jag gjort av med vääldigt mycket pengar senaste tiden, inte bra. Så, tänker leva fattigt nu. Inte slösa på något, inga mer kläder/något annat, som jag slösat väldigt mycket med senaste tiden... Väntar på lönen och bidraget i slutet av september!

GAAAAAh älskar min piercing även fast jag inte kan se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0