Don't wanna feel the things that you do

Var bara en psykologi lektion i skolan idag, läraren var sjuk så det blev med en av rektorerna istället, och han är sjukt bra och det blir alltid intressant. Idag råkade jag dock starta en fet diskussion om skolan och lärare och allt i allmänhet, men det var en bra diskussion!

Måste bara tillägga att det är HELT SJUKT hur vissa taxichaufförer och busschaufförer kan ha körkort! Imorse åker jag 72:an, snubben gasar på som ett as över värsta grejen så jag trodde jag skulle få hjärnskakning.
På hemvägen åker jag 615, chauffören börjar prata i telefon!! Var asnära på att köra fel, så han svängde som fan, över markeringar man inte får köra över... 2 min senare kör han fel for real, skiter i att svänga där han skulle så han måste åka iväg och vända, bara för att han pratade i fucking mobiltelefon. Är dom helt störda?! Fine om de gör så när de själva åker, men inte okej när de har hand om typ 20-30 st andra människors liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0