Just do it

Söderhamn över helgen. Ätit så in i helvete är väl typ det mesta jag har gjort. Kollat massa filmer också.
Nu är jag dödstrött, fan, känns som jag är det hela tiden nuförtiden. Irriterad, arg och besviken är jag också, som fan.
Sen pallar jag inte att människor inte kan vara ärliga, Vad fan är det som är så svårt? Vill du något säg det. Skit i om det sårar någon eller inte. Du kommer så jävla mycket längre med ärlighet. För dom flesta är nog som mig och märker när folk ljuger så mycket, och då förlorar man sjukt mycket på det...
Det blir bättre kommer i alla fall på tv idag, och det är Jonas Gardells avsnitt! Som jag har längtat! Känner på mig att det kommer gråtas en del från min sida.

Här kan ni se första avsnittet från förra veckan, med Morgon Alling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0