Believe in yourself

Ja ni, den här dagen har det hänt väldigt mycket känns det som. Men onödigt att klaga på massa grejer här, några vet vad som hänt. Kan i alla fall säga att jag förlorat tron på vissa saker. Så nu kör jag på en helt ny bana, tänker inte bry mig om dryga människor, tänker inte träffa några dryga människor förens jag frågat dem och fått ett ärligt svar vad dem är ute efter, tänker bara ha jävligt kul, tänker bara ha jävligt kul med snygga människor, tänker jobba det hårdaste jag kan för ett bra jobb, och som är värd min arbetskraft.
Även fast jag har insett några saker som gjort mig sjukt ledsen kan jag inte annat än känna mig glad och lite lättad.
Det här kommer bli bra, jag känner mig själv så bra nuförtiden att jag vet precis hur jag ska göra :)
Nu blir det filmen SALT, mat och sen sängen!

Kommentarer
Postat av: isabelle

tack fina du! Dom blåa finns på scorett för halva priset! (ca 350:-) Finns i massa färger! GO FETCH LIKSOM! :D

2011-02-16 @ 14:43:12
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0