DIE MOTHERFUCKER DIE

Jag hatar att det alltid ska vara såhär. För i helvete, det är för fan hela jävla fucking skit tiden. Och jävlar i helvetet vad jag kan svära nu för nu är jag bara riktigt satans jäkla förbannad. För det är fan komiskt och skrattretande! Jag inbillar mig varje gång att det kanske inte blir något den här veckan, men vem fan försöker jag lura. Jag är ju fan dum i huvudet som ens tror det, eller nej. Jag är inte dum i huvudet, det är bara lite hopp jag har, på att saker ska bli annorlunda. Never in this fucking life!
Nu ska jag sätta mig och kötta FEAR som jag inte spelat på typ 2 veckor.

http://www.youtube.com/watch?v=Xw-m4jEY-Ns
(ganska bra aggrolåt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0