fettfettfettfett läskigt

Sitter i skolan och kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska dra ut i stan och leta efter jackan eller inte... Är jävligt trött, plus att det började snöa för en stund sedan! Sjukt hungrig också, men Becca kommer inte förens 11.25 och då ska vi käka. Så jag hinner ju, men kommer kännas så onödigt om jag inte hittar den :(
Är grymt trött också, kunde inte sova igår eftersom jag ska jobba natt hela helgen och ångest över att jag inte kommer hinna sova eftersom jag slutar typ fyra idag. Så har väl sovit 4 h.
Sen har jag börjat få läskigaste grejerna, mitt hjärta har ju fuckat ur alltid, även om det blivit mer senaste tiden. Men imorse på tåget så fick jag läskigt svårt att andas, som ett fett jävla tryck över bröstet och kändes som jag inte fick ner någon luft även fast jag andades på som fan. Tror jag ska läsa på lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0