Fighting my battles alone

Årsta igår, träffade Isabelle, Leo och Anna. Vi förade lite och snackade mest sex, jävligt awesome! Men jag drack cider, cider liksom, vad fan tänkte jag med, kunde inte dricka mer än två iaf. Sen "sprang" vi till Hellströms, hittade en plats ganska fort. Vi drog vid halv tolv sen, förutom Anna, så jag hann med tåget!
Drack inte mycket så jag ska kunna köra till min moster idag, som bor i Sollentuna, och där kommer jag förmodligen köra upp så det är bra träning!

Sen har jag nog bestämt mig för det jag funderat över under ganska lång tid, att jag ska sluta dricka igen. Var nykterist till för mindre än ett år sen, och just nu känner jag inte riktigt att det är värt det. Slösar pengar, slösar hjärnceller, haha nej men seriöst så vet jag att jag kan ha roligt utan det, och jag känner att jag kan dra ut även om jag inte är full liksom. Visst, jag tycker bra öl kan vara riktigt gott, men just nu vill jag bara chilla lite. Lol, tänkte precis skriva att jag bara kör det här fram till studenten och London. Så bryter väl detta under skivorna, självklart i London, och sen får vi se. Bli inte alltför arga på mig nu mina vänner. Bör tilläggas att jag INTE kommer vara en av de tråkiga nyktra, jag ska se om jag inte kan bli mer än vanligt crazy!

Vi ses igen den 31 mars:


Slösar hellre pengar på sånt här!! Har btw hittat receptet så den här ska jag fan göra någon gång!



Kommentarer
Postat av: Linnie

Det är bra Loui! Du är så duktig :)

2011-02-27 @ 14:25:10
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0