No matter how many lives that I live, I will never regret

Jag och Cecilia såg Sean Banan i centrum idag, svärmade av fjortisar runt honom -.-
Hämtade även ut min Rise Against biljett, 5 st My Chemical Romance biljetter, 1 till Isabelle, 1 till Cecilia, 2 till Kristoffer och hans flickvän, och 1 till mig! :D
Sen köpte jag ju även biljett till Sonisphere festivalen idag, så den hämtade jag också ut! WOHO! Kommer bild på en underbar ring jag köpte också.
Men nu ska jag ta min semla och äta och titta på typ 5 Irene Huss filmer, svensk kriminaldrama såsom Beck, Wallander, Irene Huss = det är riktigt bra skit kan jag säga!
Har dock fått sjukt ont i bröstet, som tur var inte på vänster sida där hjärtat sitter, men det går nog över snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0