Piercings!

Woah (inte wow eller woh, utan woah, vetefan hur man skriver ner ljudet :( )
Min sjukt snygga traguspiercing som sitter i mitt öra har jag snart haft ett år, men självklart har jag inte kunnat få loss den eftersom att kulan suttit för hårt. Alltså stenhårt! Har tagit i med alla mina krafter hundra gånger men den har aldrig ens rört sig. Sen idag när jag kom hem och plockade upp något från golvet så trillar plötsligt något ner på golvet, då är det kulan som bara har lossnat?! SOFT, och jävla tur, för de var precis när jag kommit hem, så jag tappade den hemma och inte ute!

Har i alla fall hittat en awesome sida men hur måååååånga piercings som helst häromdagen, ska fan beställa hur mycket som helst!
http://www.crazy-factory.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0