There's nothing you can't do

Är inte det mest irriterande som finns (på kvällen) när man ligger i sängen helt färdig, och så kommer man på att man glömde borsta tänderna?! Blir galen på sånt, behöva kliva upp från sin supersköna säng för att bortsa tänderna, som oftast tar hundra år för mig för jag hamnar typ i trans när jag gör det och bara står och borstar och borstar...
Nu blir det i alla fall sova av, tidigaste kvällen den här veckan än så länge faktiskt! Men mina problem att sova har ju inte direkt blivit bättre så ingen aning när jag somnar inatt. Har en liten håltimme imorgon, då ska jag ta och dra förbi några affärer för att se om jackan finns där tror jag!








Kommentarer
Postat av: PAUSE

vilka härliga bilder

2011-02-04 @ 10:14:40
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0