Give me a reason to stay

Sminkningen i fredags gick asbra, lägger upp bilder senare!
Sen kom lite sötisar så blev det mat och förande, sen drog vi vidare ut för att fira Linn och Adam! Jävligt bra kväll, förutom den lilla stunden jag mådde skit, men det gick över som tur var! Drog hem ganska tidigt för ovanlighetens skull också, blev Donken med Cim och Ted, sen hemåt. Blev en jävligt bra hemåkning också om man ens skriver så? Haha, men glad är jag iaf. Så jag pallade med jobbet igår, dock däckade jag senare på kvällen även fast jag hade typ hundra filmer jag ville se på tv! :(
Men bättre att sova, eftersom det inte blev så mycket av det i fredags. Idag är det pluggpluggplugg. Fast jag är ändå taggad, för en kurs skriver jag det sista i idag, sen en till under veckan, ett sista prov i rättskunskap på tisdag, sen har jag lov en vecka! Så jag tror det kommer bli en jävligt awesome vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0