Is this real life?

Blev för det första inga skor igår, men vi drog vidare, och mitt ute i ingenstans så träffar vi på Maria en gammal kompis, jävligt kuligt! Vi alla var dock ganska trötta och så vi bestämde oss för att dra hem, men blev lite hinder på vägen för mig. Kunde därför inte jobba idag heller, och när jag berättar varför för min chef så är det tydligen inte okej, för det handlar om jobb. Okej, men läste du vad som hade hänt eller, alltså en person som inte kan acceptera det där då vet jag inte vad. Känner att mina två sista veckor kanske tar en början på måndag...
Nu ska jag nog äta och fixa mig lite, för sen hem till Isabelle så blir det middag och drinks med hennes vänner för att fira henne sötisen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0