This is hardcore, and I'm indestructible

Nyår började som sagt riktigt otaggat! Men kvällen fortsatte hos cim och ted, lite mys. Vid 3 tänkte jag dra mig mot danderyd, väntade på bussen men den kom inte, men stod där med två okända killar och dem haffade en taxi så det blev gratis taxi för mig till östermalmstorg där jag hann med tunnelbanan, skumma killar förövrigt, käkade snö...
Vid danderyd träffade jag Martin och det blev taxi hem till honom, tror vi somnade runt 8 imorse! Sen drog vi en jävligt god pizza.

Så nyår började riktigt illa, men fy helvete vad det här året har börjat bra. Finns nog inte mer jag kan säga, än att jag nog är gladare än det glad jag var förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0