I'm going to enjoy it

Alltså, illa. Oftast när jag ska iväg så blir det alltid stress på något sätt. Så igår när jag sminkade mig blir det spring mellan badrum och sovrum, så under en av dessa springturer, när jag fått på mig strumpor, så ligger jag helt plötsligt på golvet, rakt över tröskeln till mitt rum. Alltså **** vad ont det gjorde, världens vurpa, foten bara gled och jag bara stupade rakt ner, ville gråta så ont gjorde det. Hela höger sida. Handleden, armbågen och axeln dog. Imorse var handleden dead och är helt öm i armen så kan knappt lyfta den. *tänker massa svordomar i huvudet*
Fick i alla fall massage av mami nyss, bäst att ha en mamma som är massör. Nu blir det tårta och film, sen ska jag nog sova lite.

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha vafan söt, vrf sa du inget igår? :)

2011-01-30 @ 21:08:53
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0