FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!! Fan vad sooooft! Var en riktigt bra dag, började mys, hade kul i skolan, men sen plötsligt var det utspring, och det var ju över på en sekund, och sen flak, en timme. Var för övrigt sjukt kul! Hem efter det, duscha och fixa sig, dödstrött, jag och Isabelle var helt borta. Men sen började det komma folk och jag hade en trevlig mottagning med alla mina söta vänner och fina presenter, och jävligt gott att äta!
In till stan för att träffa lite vänner från skolan, vi hade det också jävligt kul, blev dock en ganska tidigt hemgång. Plus att två saker självklart skulle förstöra lite.
Träffade helt random på nattbussen en kille från min skola som jag aldrig pratat med tidigare, men han var hur snäll som helst och vi snackade lite skit om skolan! Lycka till för honom med hans pluggande i Zurich!
Kände mig hur tom som helst när jag skulle sova igår, men idag känns det bra. Förutom att jag då typ har blivit sjuk, visste att jag skulle bli smittad igår -.-
AJA, Cim sötisen tar studenten idag, GRATTIS TILL HENNE! <3
Tom tar också studenten idag, GRATTIS TILL HONOM! Nu ska jag fortsätta äta tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0