I am a volcano

Efter att ha ordbajsat i ungefär två veckor fram tills idag så har jag åstadkommit så mycket jag kunnat i skolan. Idag sätts betygen, och även fast jag har gjort färdigt allt det jag kände var viktigtast och hann med så släppte inte mitt magonda nu. Vilket faktiskt beror på att jag troligtvis kommer få IG i några av ämnena, vet inte hur mycket ännu. Men känner ändå att det inte är hela världen, jag får dock skylla mig själv, men känner ändå att jag gjort det jag kunnat på bästa sätt. Det finns alltid lösningar om det skulle uppstå problem. Men nu är skolan i alla fall över, och det ska jag fira med att dra till Grönan för att se Armand Mirpour med Becca idag! Kommer definitivt att döööö!
Sen är det ju inte mer än helt galet; JAG TAR STUDENTEN PÅ TORSDAG!

update: kom ju på vad det är som jag har så ont i magen över fortfarande, får se om det försvinner efter jag tagit tag i det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0