Man down

Blev upp tidigt för två läkarbesök, på det andra så handlade det om mitt hjärta. Fick göra ett EKG, dock väääldigt kort så förstår liksom inte hur de ska kunna se något eftersom att det tydligen inte händer just då, sen blodprov, bara av att höra ordet börjar det snurra. Fy fan. Men jag klarade det, efter många om och men. Vetefan när jag får svar.
Jag var med Louise, och vi köpte med oss lite grejs och åkte sen hem till min papis hus och chillade där, mest i solen. Såklart har jag bränt sönder mig nu, fattar inte hur det gick till på 2 fucking h, men men!
Nu målar jag naglarna och läser massa fina bloggar jag missat, hittar massa London tips också, najs!

ehe, glöm att jag klipper mitt hår, look at this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0