Sadness is a blessing

Jag gillar att jag skrev och la upp ett inlägg precis innan London, men det kom ju lätt upp ser jag nu..
London var i alla fall awsome, skriver nog mer om det imorgon kanske, men var skönt att komma bort, även om jag inte just älskar den staden förutom shoppingen, men nu saknar jag det.
Var ju hos läkaren innan London, när jag kom hem hade jag fått ett brev. De hade tagit massa prover, så nu stod det att "mina ämnesomsättningsprover ligger lite på gränsen" så jag måste dit igen om en månad för att göra fler prover. Kan ju vara så att det förhoppningsvis är en anledning till varför jag är hungrig 24/7!
Har bara mått sjukt bra och sjukt dåligt sen jag kom hem. Vill bara bort. Vill så sjukt mycket till Frankrike. Tror jag får ta och sätta igång med det på en gång så jag kommer härifrån någon gång. Ett jobb på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0