Just gonna stand there and watch me burn

Igår träffade jag Louise, följde med henne till hennes "möte", sen chillade vi i stan, riktigt najs!
På kvällen blev jag medbjuden av Oliver på kryssning, men torsdag skulle inte passa så bra så får bli en annan gång.
Imorgon blir det jobb, torsdag naprapat (eller vafan det heter) tid, sen Filip och Fredrik med Becca!
Fick btw tillbaka mitt religion b prov igår, det som jag började plugga till samma morgon, fick VG! Sen fick vi tillbaka betyg på muntliga redovisningen i Staden och Framtiden idag, MVG! Liite taggad på att plugga nu i alla fall. Men det har jag ju redan gjort idag (y)
Har också ett paket att hämta ut på posten, orkade inte gå tillbaka till centrum och göra det idag, så det får ni se imorgon, jag vet redan vad det är! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0