så jävla arg att jag inte vet var jag ska ta vägen och jag vet inte ens vad jag ska skriva, men det är fan bara helt jävla fucking STÖRT.

JÄVLAR I HELVETETES JÄVLA PISS SKIT.
Jag lämnar två st konsertbiljetter hemma hos min pappa förr förra veckan.
En som var från Rise Against, och en till Sonisphere festival, i sommar, alltså inte använd.
Idag märker jag: DET FINNS INGA BILJETTER KVAR. INGA BILJETTER KVAR.
Ser ni vad det står? Ingen biljett till Sonisphere i sommar= ingen konsert i sommar, inget Slipknot i sommar.

Jag dör. Oacceptabelt att inte kunna lämna vad som helst i ENS EGET rum utan att det slängs. Alltså helt seriöst, en oanvänd konsert biljett har slängst! Är inte annat än sinnesjukt galet. Jag är faktiskt helt jävla ordlös förutom det jag skrivit nu.
(det handlar inte om "en konsertbiljett", papperslappen, även fast den betyder jävligt mycket för mig, utan det handlar om att jag kan lämna MINA EGNA saker i MITT RUM utan att någon går och slänger saker utan att ens fråga mig)

som tur var har man världens bästa pappa som tänker betala en ny åt mig.

Kommentarer
Postat av: Becca

Alltså wtf?!?! Hur fan kan man råka slänga biljetter? Kollar man inte (vem det nu var) vad det är man slänger!? :O Jag skulle också bli pissigt förbannad!!

2011-03-31 @ 09:51:13
URL: http://rymdstoft.blogspot.com
Postat av: Isabelle

MEN GUD VAD HEMSKT! Jag fick till och med ont i magen när jag läste det här! Tur att han skaffar en ny :( BLÄ ANNARS

2011-04-02 @ 13:15:39
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0