So just pull the trigger

Är riktigt trött, kanske inte så konstigt med tanke på att jag somnade ca 04:45, helt seriöst, vafan liksom. Nu sitter jag här och har helt sjukt ont i magen över ungefär allt som händer den här veckan. Farao vad jag bara vill lägga mig ner och sova mig igenom denna veckan, jag är inte alls taggad förutom till skivan på torsdag.
Ska skriva en skolgrej nu, men sen får jag helt och hållet lägga det åt sidan till efter torsdag för jag har viktigare saker att göra, dock har jag ju prov på torsdag, så hur går det ihop? Sen jobbar jag idag och imorgon, till 23, jävla piss fucking shit vad jag inte pallar. Vet seriöst inte hur jag ska klara den här veckan...
AH juste, mitt ID kort går ju ut på torsdag också, när fan ska jag hinna fixa det. Great jävla timing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0