Vill helst bara sova fram till studenten...

Sitter i skolan just nu, har haft möte om projektarbets prövning. Tydligen får man inte arbeta ensam nu.. Jävla skit, så jag får vara i grupp med någon snubbe jag inte ens känner, alls. Aldrig pratat med honom. Han verkar jättesnäll och allt, men känns så jävla jobbigt att göra en megauppsats med någon man aldrig ens pratat med, hur fan ska det fungera? Under typ 7 v är det också, kort som fan.. Men jag får skylla mig själv.
Nu sitter jag och slösar bort tiden i en datorsal, börjar jobba 16.30, min 5:e sista dag, känns förjävla skönt!
Vet inte riktigt hur jag ska klara de närmsta veckorna, för jag måste plugga körkortsteori som FAN. Tandläkare imorgon, kommer dö med säkerhet. Jobb långa kvällar, plus fredag natt, sen två skivor jag måste fixa bra kläder till, plus sjukt mycket annat skolarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0