Good or bad?

Jag kämpar på som fan med skolan. Så jäkla klantigt att vänta med allt till sist, det är helt sjukt. Men jag har bara mig själv att skylla, faktiskt. Men jag kommer klara det. Förutom då lärare säger att dom inte tar in grejer försent, men har man inte tills kursens slut på sig? Förstår om det är orättvist med mera, men ge mig bara G då. Det är ju inte som att jag får längre tid, eftersom jag inte ens börjat på något, men det är väl en sanning som ingen lärare tror på. Blir att prata med rektorn.

Något positivt är i alla fall att jag fortsätter söka massor av jobb. För tillfället har jag ändå lyckats få ett litet jobb, idag ska jag vara barnvakt åt samma kille som jag var för något år sedan, jättesnäll! Sedan behövde en vän till hans mamma också hjälp, mer regelbundet, och där har vi en liten unge på 6 månader, o jag börjar nästa vecka!
Asbra med tanke på att man måste ha mycket erfarenhet av att ha varit barnvakt när man ska jobba som au pair!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

Lärarna kan ju inte neka att betygsätta dina uppgifter bara för att du inte lämnat in dem i tid, du går ju trots allt i trean och måste få slutbetyg! IDIOTER!

Du kommer klara skolan, prata med rektorn och fortsätt sök jobb och ha positiv inställning, du är bäst! <3

2011-05-24 @ 16:27:20
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0