Garnier Exfo Brush

För lite mer än en månad sen, den 4 oktober så var jag en av vinnarna på Citty's blogg! Vinsten var en Garnier Exfo Brush! Tyckte den verkade sjukt spännande, med alla grejer som rengöringen innehöll. Fick hem den förra veckan och har använt den några dagar i veckan. Den är sjukt skön att använda, dock kan det svida/sticka lite i huden. Man ska absolut inte använda den nära ögon och mun, det gör förjävla ont, det är ju salicylsyra i.
Efter användning känns huden väldigt len och ren. Så den funkar bra som rengöring! Har inte märkt någon skillnad på huden ännu, använder den heller inte varje dag eftersom den är ganska stark och min hud är lite känsligare.
Inget jag skulle betala för eftersom den ligger runt 100 kr tror jag, och inte är något jag skulle kunna använda dagligen. Men kul att kunna provat den, och kanske att den gör underverk snart efter mer användning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0