London calling!

Har haft det sjukt bäst och mått underbart sen jag senast skrev! Tom fyllde år på fredagen och hela den dagen var helt sjukt bra! Är ganska säker på att han fick en awesome födelsedag också! Lördagen blev det bara chill också, sen bio på kvällen. Såg In Time. Stört bra film! Söndag jobbade jag lite. Måndag skola och jobba, bokade även färdigt resan till London. Så på torsdag åker jag och Cecilia dit igen för att hälsa på Linnea sötisen! :D Blir nog gaanska mycket shopping också! Idag spenderades dagen på jobbet för möten, strax ska jag hem till Tom så vi hinner mysa lite innan jag försvinner iväg till London!

Kommentarer
Postat av: mikkis

in time är sjukt bra!

2011-11-16 @ 12:20:54
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0