Easy me down

I fredags blev det bio med the family och sötisen, Jägarna 2. Jäkligt bra film enligt mig! Norrländska is the shit, inte konstigt när jag är uppvuxen med det! Skjutsade mami och Matz till Skarpnäck i lördags, sen hem och fixa sig för utgång, inget sommar! utan Ace, som inte imponerade som jag hade hoppats på... Söndag chill och bakis dag fast jag inte var bakis, men hade två vuxna här hemma som nog var det haha!
Hade svårt att sova igår och då kom jag på vad min franska blogg ska heta! Så den ska fixas och någon gång snart så skriver jag ut den här!

Kommentarer
Postat av: Becca

Det är så jäkla ballt att du ska åka till Frankrike! Kommer bli gryyyymmt tror jag! :D <3

2011-09-12 @ 23:18:44
URL: http://rymdstoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0