Man down

Var hos kiropraktorn imorse, var riktigt skönt! Hon knäckte typ hela nacken och sen vissa delar av ryggen! Kändes ingenting förutom att det inte gjorde ont som innan, men ljudet var verkligen snuskigt!
Nu sitter jag hemma, precis ätit middag. Ska ut och träna nu, känner mig riktigt äcklig. Brukar inte känna mig det, men har väl en lite dålig dag och sen vet jag att jag har gått upp i vikt under sommaren och nu i början på hösten. Orkar inte riktigt det. Vill göra mer än bara springa som jag gör varje vecka, gymma och shit. Men för onödigt att köpa något sånt nu om jag ända ska dra snart. Så får väl hålla ut med löpning, egna styrkeövningar och käket. Har i alla fall hittat en asnajs app till mobilen som är en bra pepp på vägen! (y)

Kommentarer
Postat av: Isabelle Eriksson

Vad är det för app?? :D

2011-09-27 @ 09:15:33
URL: http://isabelleteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0