Run from your life, 'cause some day it will catch you.

Jag börjar tycka det är lite äckligt, men det är ju så ni är. Skulle du säga till mig.
Men så har jag blivit ett snäpp längre senaste tiden, och tänker ett steg längre nuförtiden. Då inser jag att jag var ju grövre. Jag var ju isåfall såå mycket äckligare, om man jämför. Skulle jag säga.
Men för mig var det hej hejdå, va impulsiv men släpp taget. Släpp taget om boven.
Men för dig är det tvärtom, fortsätt luras. Det är ju du som är boven.
Jag blev lurad, du lurar.
Jag blev inte lurad av dig, och du lurar inte mig.

jag förutsätter inte att någon ska förstå mina små konstiga texter, jag bara gillar att skriva mystiska texter, som dock alltid betyder något och har en mening för mig, och kanske förstår vissa personer, allt eller lite.
men det är inget jag förutsätter heller, jag vill bara
skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0