Du kommer snart ha tagit över allting.

jävlafuckinghelvetes du!
varför måste du dra mig längre och längre in?
jag tror verkligen inte du fattar vad du gör
eller så vet du bara inte hur lätt jag faller
men du kan inte bara fortsätta och fortsätta
du kan inte tro att jag är likgiltig efter allt
hur fan ska jag inte kunna känna något?!
det ena perfekta ordet efter det andra
varje sekund så faller allting på plats
mer och mer och mer
snart kommer hela det här pusslet vara färdigt
alla bitarna kommer ligga precis där de ska
jag kan redan nu börja se hur bilden blir
men du har inte mer än hittat hörnen
ändå fortsätter du lägga mitt pussel
utan att ens ha någon aning om hur jävla mycket jag vill att du ska se bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0