I said I want you, just exactly like I used to

Aldrig trodde jag att jag skulle bli så förstörd som jag är nu.
Aldrig trodde jag att jag skulle kunna gråta så mycket som jag gråtit de senaste dagarna.
Aldrig trodde jag att något jag gjorde med en god avsikt skulle sluta i katastrof.
Trodde att jag gjorde det rätta för mig, och för dig. För oss.
Ville bara att allting skulle bli så bra som det bara kunde.
Skulle aldrig ha gjort det om jag visste att det skulle sluta såhär, nu.
Finns inga ord som kan beskriva vad jag känner nu.
Men du vet precis vad jag känner. Du känner mig. Du vet att jag talar sanning.
Du vet vad jag vill just precis nu. Ändå lämnar du mig och går din väg.
Hur kan man gå ifrån någon som man säger att man älskar?
Hur kan man tro att någonting blir bättre av att bara skita i det?
Hur kan man inte förstå att jag har försökt allt jag kunnat?
Hur kan du inte förstå att jag bara är din?

Ni kommer inte höra från mig på en vecka nu, drar imorgon.
Men det kommer bli den värsta veckan, för den jag vill ha, vill inte ha mig.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Finaste Louise <3 Jag saknar dig! Vill du träffas snart? :) Gå ut eller fika eller vafan som helst!! Hör av dig :D <3 <3 <3 <3

2011-07-20 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0