what are words?

jag är så dum, så dum, så dum, så fucking jävla dum i huvudet.
det är inte alls konstigt att jag känner mig utanför när jag inte får komma in, som alla andra
det är inte alls konstigt att jag har världens magont just precis nu
kanske var jag dum i huvudet, kanske läste jag helt fel
men svart på vitt ljuger inte
ord som ingen annan än jag bör få skrivna till mig ljuger inte
hur kan jag vara så dum att jag lät min mur falla och nu får bitarna kastade rakt in i mitt hjärta?

men jag kommer inte säga något. jag kommer hålla min käft stängd.
jag älskar dig för mycket för att orka förstå varför du gör så mot mig.
jag fortsätter hoppas, fortsätter inte se vad som egentligen står rakt där.
jag fortsätter trycka undan alla era ord, för det är ju inte sant...
visst är det inte sant?

hur fan kan du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0